PROTETYKA

WÓZKI INWALIDZKIE

SPRZĘT REHABILITACYJNY

refundacje NFZ

Większość artykułów ortopedycznych jest refundowana przez NFZ.

Zapytaj swojego lekarza o możliwość refundacji.

Kilka zdań o ofercie

Na ratunek gdy boli

Ból to system alarmowy naszego organizmu, sygnał, że coś wymaga szczególnej uwagi. Najczęściej stosowaną formą walki z bólem są środki farmaceutyczne w postaci tabletek przeciwbólowych, które są tylko doraźną formą pomocy. Gdy ból utrzymuje się przez dłuższy czas, nie zalecane jest stosowanie półśrodków, koniecznie należy udać się do lekarza. W przypadku bólów stawów, kości, mięśni oraz szeroko pojętego aparatu ruchu zarówno przy pierwszej pomocy, jak i po diagnozie lekarskiej, z pomocą przychodzi szereg artykułów ortopedycznych.  W naszym sklepie znajduje się szeroki wybór specjalistycznego asortymentu wspomagającego walkę z bólem. Zapewniamy pomoc i doradztwo w wyborze artykułów ortopedycznych na ból.

Zabiegi na ból

Wspomagająco przy bólach

Istnieje wiele form leczenia bólu, a w tym zakresie może pomóc nam lekarz ortopeda lub fizjoterapeuta. Doraźnie zaś mogą nas wspomóc artykuły medyczno – ortopedyczne, takie jak: ortezy, stabilizatory, usztywniacze, kołnierze ortopedycznie, prostotrzymacze, artykuły rehabilitacyjne, artykuły wspomagające, korektory postawy, wkładki i buty ortopedyczne.

W naszym Centrum wykonujemy również zabiegi laseroterapii, które są nieocenione przy kontuzjach, bólach i urazach. Laser wysokoenergetyczny lub fala uderzeniowa szybko i skutecznie wpływają na tkankę, redukując dolegliwości bólowe oraz przyśpieszają regenerację organizmu.

Żyj bez bólu

NA BÓL RĘKI

orteza, stabilizator, usztywniacz, pas barkowy, opaska elastyczna, okłady, cooldpack, temblak, aparat Stacka, opaska na nadgarstek, kamizelka stawu barkowego, temblak

NA BÓL PLECÓW

prostotrzymacz, orteza lędzwiowa, stabilizator, gorset ortopedyczny, mata akupresyjna, roller, wkładki ortopedyczne, tapy, pasy ocieplające, poduszki ortopedyczne

NA BÓL KOLANA

ortezy, stabilizatory, usztywniacze, wkładki ortopedyczne, coolpack, stabilizator rzepki, tapy

NA BÓL STOPY

wkładki ortopedyczne, buty ortopedyczne, buty profilaktyczne, zapiętki, podpiętki żelowe, aparat odwodzący paluch, separator palca, wkładki do butów na wysokim obcasie, opaski uciskoowe, stabilizatory, ortezy, usztywnicze

Nasz asortyment

Artykuły wspomagające leczenie bólu

W naszym Centrum Ortopedyczno-Protetycznym posiadamy szeroki asortyment specjalistycznych artykułów wspomagających leczenie bólu narządów ruchu.

NA BÓL RĘKI

Podczas intensywnych treningów nadgarstek staje się jednym z głównych miejsc, gdzie możemy doświadczyć kontuzji. Dlatego każda aktywna osoba powinna zadbać, by na stałe posiadać w swoim asortymencie stabilizator. Stabilizator/orteza/opaska uciskowa na nadgarstek jest produktem medycznym i służy do stabilizacji oraz odciążenia. Jego głównym zadaniem jest zmniejszenie ruchomości w stawie, dzięki czemu minimalizujemy mikrouszkodzenia. Redukuje on również ból oraz przyśpiesza rekonwalescencję po urazie.

NA BÓL PLECÓW

Ból pleców negatywnie wpływa na nasze samopoczucie na kilka różnych sposobów. Może on utrudniać codzienne czynności, a nawet w znacznym stopniu uniemożliwić normalne funkcjonowanie. Jeśli doświadczamy przewlekłego bólu pleców, należy zastosować różnego rodzaju pasy oraz usztywniacze odciążające  kręgosłup oraz jego odcinek szyjny. Często bóle kręgosłupa spowodowane są nieprawidłową postawą, wówczas z pomocą przychodzą wkładki ortopedyczne. W naszej ofercie posiadamy szeroki ich asortyment oraz pomożemy dobrać odpowiednie rozwiązanie.

NA BÓL ŁOKCIA

Drobne urazy i kontuzje zdarzają się każdemu, sportowcom, pracownikom fizycznym i biurowym. Najczęściej spotykanym schorzeniem stawu łokciowego jest „łokieć tenisisty” lub stan przeciążeniowy. Głównym zadaniem stabilizatora na łokieć jest ograniczenie ilości zgięć, stabilizacja stawu oraz podtrzymywanie mięśni. Dzięki swoim właściwościom w znacznym stopniu przyczynia się on do ograniczenia bólu.

NA BÓL SZYI I KARKU

Jedną z najczęstszych przyczyn bólu karku i szyi jest napięcie lub naciągnięcie mięśni spowodowane złą postawą, na przykład podczas oglądania telewizji, siedzenia przed komputerem, spania w niewygodnej pozycji lub zbytniego skręcania i obracania szyi. Na napięcie mięśni wpływa również stres. Może zniwelować to za pomocą kołnierza lub usztywniacza.

NA BÓL NOGI I STOPY

Przyczyny bólu stóp czy całych nóg mogą mieć różne podłoże. Główne przyczyny to zbyt duża masa ciała, przebyta ciąża, zbyt intensywna praca, źle dobrane obuwie, płaskostopie lub bardzo wysokie podbicie stopy. Inne przyczyny to urazy i kontuzje doznane w wyniku aktywności sportowej lub urazu. Doskonałym rozwiązaniem na tego typu problemy są stabilizatory, wkładki ortopedyczne, innego rodzaje wkładki czy pomoce, które posiadamy w swojej ofercie.

Kontakt z naszą firmą

Jak się skontaktować z Centrum.

Dane teleadresowe

ul. Ryska 1 bud. E, 15-008 Białystok